نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
۰ |
۰
این استقلالی حتی بدون مجوز هم به شمال می‌رود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر استقلال حتی در صورت عدم دریافت مجوز باز هم راهی شمال خواهد شد.

ساعتی پس از اینکه علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد، بر روی نیمکت این تیم هم تحولاتی صورت گرفت و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جای نصرالله خواجه‌گیری را گرفت ولی برخلاف انتظار کارت آتیلا برای نشستن روی نیمکت صادر نشد و داستان همچنان ادامه دارد!

پسر ناصر حجازی این روزها به طور کامل در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و کارهای مربوط به سرپرستی را دقیق انجام می‌دهد اما هنوز اجازه نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت را دریافت نکرده است. البته مدیران اشگاه استقلال مدعی‌اند آتیلا جهت همراهی تیم هیچ مشکلی ندارد و عصر دوشنبه همراه کاروان استقلال سوار هواپیما شده و به سوی ساری پرواز خواهد کرد مگر اینکه در آخرین لحظات خودش به این نتیجه برسد که کارت برای او صادر نمی‌شود و به همین خاطر ترجیح بدهد تیم را همراهی نکند چون باید کار را از روی سکوها دنبال کند.

اگر به هر دلیلی مجوز نشستن آتیلا حجازی روی نیمکت صادر نشود کیانوش رحمتی یکی از مربیان استقلال علاوه بر بحث دستیاری جواد نکونام، وظیفه سرپرستی در جدال استقلال مقابل نساجی را هم بر عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: کسی جرات نداشت به من پیشنهاد رشوه بدهد/ بعید نیست استقلال، پرسپولیس و بقیه تیم‌ها همه را سورپرایز کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی