نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
۴ |
۱
پاسخ منفی ۸ ستاره به پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.

رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با استراحت بیشتر برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل حذف از رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی همراه بوده است تا دو تیم استراحت لازم برای خروج از فشار ناشی از بازی‌های اخیر را پیدا کنند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس تصمیم به دو روز مرخصی به بازیکنان خود داد تا آنها را برای سه دیدار حساس پایان فصل جاری آماده‌تر از همیشه در تمرینات پیش رو داشته باشد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که حضور مستمر در تمرینات این تیم در روزهای اخیر داشته است با نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه با بازیکنان تیم ارتباط مستقیم گرفته است تا در جریان مشکلات آنها قرار بگیرد و راه را برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس با حفظ تمرکز برای سه بازی پیش رو هموار کند.

از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس قصد داشت در همین چند روز مذاکره با بازیکنان اصلی تیم که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد را آغاز کند اما آنها بار دیگر اعلام کرده اند در پایان فصل در این باره تصمیم گیری می‌کنند.

نارضایتی بازیکنان این تیم بابت دریافتی‌های فصل جاری و همچنین عدم اطلاع از قوانین نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده علت اصلی عدم پذیرش مذاکره زودهنگام برای تمدید قرارداد شده است تا نفراتی همچون مهدی ترابی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فرو وحید امیری فعلاً مذاکره برای تمدید قرارداد را متوقف کنند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی هشت بازیکن پرسپولیس هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند و مالکان باشگاه کار سختی برای جلب نظر آنها با توجه به پیشنهادات وسوسه انگیز دارد.

بیشتر بخوانید: خواسته متفاوت اوسمار از مدیران پرسپولیس/ یک نام آشنا در لیست خرید سرخ‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • yo yo IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    بذارین همشون برن پول کافی هست بهتر که رفتن چرا منت میکشید .....
  • کیسه دوز قرمز IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    زحمت این بازیکنان را نمیشود برای ارتش سرخ منکر شد اما اگر دلشان قرمز نیست بگذارید بروند برای بازیکنانی که با تمام وجودشان عاشق تیم هستند راه باز میشود بازیکنانی چون سامان فلاح، جواد آقائی پور، محمدرضا اسلامی که با پوشیدن کفش قرمز گوشه ای از ارادتشان را به تیم و رنگ قرمزنشان داده اند در اولویت هستند
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    این آقای رامین رضائیان کاری هم هست که نکند تا نشان دهد دیگر دلش با پرسپولیس نیست آقای رضائیان تمام مطرح شدنت در فوتبال را مدیون ارتش سرخ هستی اینرا هرگز فراموش نکن و اینرا هم که با کارهایت از چشم هوادارهای سرخ افتاده ای باز فراموش نکن، همانموقع که در بازی با پرسپولیس خودت را برای گلزدن داشتی جِر میدادی هرگز فراموش نمیشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی