نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس دیدنی از جو باورنکردنی ورزشگاه وطنی در بازی پرسپولیس/ قائمشهر میلان شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران نساجی جو شگفت انگیزی در دیدار مقابل پرسپولیس به وجود آوردند.

عملکرد موفق نساجی مازندران در سه دیدار متوالی مقابل سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن که توانست یک تساوی و دو پیروزی متوالی به دست بیاورد، هواداران قائم‌شهری را امیدوارتر از همیشه به بقا در لیگ برتر کرد و آنها ساعت‌ها قبل از شروع بازی روز گذشته برابر پرسپولیس، ظرفیت استادیوم شهید وطنی را تکمیل نموده و جو زیبایی ساختند.

هواداران نساجی مازندران که هفته گذشته با سه پرواز اختصاصی از ساری به اصفهان رفتند و تیم محبوب خود را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن حمایت کردند و نقش مهمی در آن برتری خارج از خانه داشتند، دیروز هم با تشویق و پشتیبانی فوق‌العاده از تیم‌شان به دنبال گرفتن امتیاز از پرسپولیس بودند و در کنار آن هم شکل زیبایی به استادیوم دادند.

تماشاگران نساجی قبل از سوت آغاز و در حین بازی بارها با دودهای پرشمار قرمز رنگ، نمای زیبایی به استادیوم شهید وطنی دادند و جوی مشابه با مسابقات سری آ ایتالیا را به وجود آوردند که جلب توجه زیادی می‌کرد.

استفاده از دودهای رنگی در فوتبال ایران جا افتاده، اما شکل ساخت و مهندسی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر طوری بوده که استفاده از این دودهای رنگی به سمت زمین رفته و تصاویر زیبایی را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب بیرانوند به یک سوال؛ در جریان بازی هستی یا نه!/ دروازه‌بان پرسپولیس عصبانی بود؟ +ویدیو

عکس دیدنی از جو باورنکردنی ورزشگاه وطنی در بازی پرسپولیس/ قائمشهر میلان شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی