جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
۵ |
۱
پرسپولیس بهترین خط دفاع ایران را داشت اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدبین‌ترین طرفدار تیم پرسپولیس شاید فکر می‌کرد، سرخ‌ها در مصاف با آلومینیوم شکست بخورند و حذف شوند اما زدن ۴ گل از سوی اراکی‌ها به پرسپولیس پیش‌بینی غیرممکن بود.

آلومینیوم اراک چند هفته قبل در جریان بازی لیگ برتر با گل امیر نوری پرسپولیس را شکست داد و این بار هم قابل پیش‌بینی بود که تیم میزبان با استفاده از شرایط میزبانی برنده شود اما پیش از بازی قابل حدس نبود اراکی‌ها ۴ بار موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شوند، آن هم طی دو مرتبه که پرسپولیس با دو گل پیش افتاده بود.

اراکی‌ها در جریان بازی دوبار کامبک زدند. یک بار برتری ۲-۰ پرسپولیس را مساوی کردند و یک بار هم برتری ۴-۲ پرسپولیس. در ضربات پنالتی هم ابتدا تیم پرسپولیس با ضربه ای که امیر نوری هدر داد، با اختلاف یک گل پیش افتاد اما دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری هم پنالتی هدر دادند تا در نهایت آلومینیوم اراک پیروز شود.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید آلومینیوم اراک در روزی که ۴ گل خورد ۴ گل به پرسپولیسی زد که بهترین تیم دفاعی فوتبال باشگاهی است.دروازه تیم پرسپولیس در جریان ۲۴ هفته از بازی‌های لیگ برتر ۱۳ بار باز شده است. پرسپولیس بهترین تیم در فاز دفاعی در فوتبال باشگاهی است. به واقع اراکی‌ها بهترین تیم دفاعی فوتبال ایران را بردند.

آلومینیوم اراک در فصلی که نساجی قهرمان جام حذفی شد، با هدایت مهدی رحمتی در استادیوم آزادی با نتیجه ۳-۲ پرسپولیس را شکست داد و به دیدار پایانی جام حذفی راه یافت اما در فینال با یک گل شکست خورد و جام به نساجی رسید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ر IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    اینبار جام مال سپاهان هست تراکتور اراک حذف میکنه حالا ببین جام تقدیم سپاهان کردن
    • حامد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      باختن گریه نداره...... لنگیا عرضه ندارن!!!!! باختن گریه نداره..... لنگیا عرضه ندارن!!!!!! و بازهم مثل همیشه تیم درپیت و کلنگ لنگ بازنده میشه که بازهم هی گریه میکنن این لنگیا خدایی!! میبرن گریه میکنن؟ میبازن گریه میکنن؟ خلاصه هر کاری میکنن آخرش گریه رو باید بکنن خودشونم نمیدونن این لنگیا که چی میخوان؟؟؟ فقط و فقط گریه؟؟؟ و هوچیگری و تمارض و گریه فقط همین...... تسلیت خدمت تمام لنگیان عالم ایشالا بزرگ ‌میشین یادتون میره لنگیان همیشه گریه 😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • جعفر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    کیسه کشاازغارزدن بیرون لطفاشماخاموش خوشحالی شمافقط بابت باختهای پرسپولیس هستش وگرنه 15سال اخیرخوشبختی ندیدیدکه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی