نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| دراماتیک‌ترین لحظه ورزش ایران در هانگژو/ پرچم ایران بالاتر از طلا و نقره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر ۲نفره احسان حدادی و حسین رسولی پس از کسب مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو سوژه رسانه‌های ورزشی شده است.

احسان حدادی قهرمان سرشناس و پرافتخار ایران امروز به همراه احسان رسولی دیگر ورزشکار ایران در رشته پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به میدان رفتند و حسابی گل کاشتند.

حدادی با هدف کسب طلای آسیا با انگیزه بالایی در راهی این مسابقات شده بود توسط رسولی سورپرایز شد و به مدال نقره رسید. حسین رسولی با ثبت پرتاب دیسک به طول ۶۲.۰۴ به مدال طلا دست یافت تا یک شاهکار را خلق کند و احسان حدادی دیگر پرتابگر کشورمان با ثبت پرتاب ۶۱.۸۲ در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید.

پس از پایان این مسابقات حدادی کفش‌هایش را آویزان کرد تا بصورت رسمی از دنیای حرفه‌ای این رشته ورزشی خداحافظی کند و حالا رسولی که کمتر کسی نام این ورزشکار را شنیده بود در سال‌های آینده یکی از مدعیان کسب مدال طلا و جانشین حدادی در رشته پرتاب دیسک ایران خواهد بود.

عکسی ۲ نفره از احسان حدادی و حسین رسولی در پایان این مسابقه منتشر شده که به همراه هم، پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و در حال دور افتخار هستند. این عکس تا این مقطع زمانی، یکی از دراماتیک‌ترین لحظات برای ورزش ایران در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو محسوب می‌شود.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| پرافتخارترین ورزشکار ایران خداحافظی کرد/ اشک‌های احسان حدادی پس از آویزان کردن کفش‌هایش

عکس| دراماتیک‌ترین لحظه ورزش ایران در هانگژو/ پرچم ایران بالاتر از طلا و نقره!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی