نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ثابت می‌کنم شایسته لقب «تایسون ایرانی» هستم/ به حواشی و مشکلات توجهی نمی‌کنم
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: بدون مشورت پزشک هیچ حرکتی نمی‌کنم، چون الان زمان ریسک کردن نیست و امکان دارد با یک اشتباه کوچک، بازی‌های آسیایی را از دست بدهم.

میثم قشلاقی ملی‌پوش بوکس، درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود اظهار داشت: جراحی سنگینی روی کتف خود انجام دادم و حدود ۵۰ روز از این عمل می‌گذرد، خداراشکر شرایط روز به روز بهتر می‌شود. فعلاً مشغول فیزیوتراپی هستم و احتمالاً باید یک ماه دیگر به فیزیوتراپی بپردازم تا بتوانم رفته رفته آماده حضور در تمرینات شوم.

وی افزود: بدون مشورت پزشک هیچ حرکتی نمی‌کنم، چون الان زمان ریسک کردن نیست و امکان دارد با یک اشتباه کوچک، بازی‌های آسیایی را از دست بدهم.

ملی‌پوش تیم ملی بوکس اضافه کرد: قطعاً به رقابت‌های قهرمانی کشور نمی‌رسم، اما بعد از این مسابقات در اردو حاضر می‌شوم تا رفته رفته تمرینات سبک را آغاز کنم و از آمادگی دور نباشم. می‌دانم کادرفنی روی من حساب ویژه‌ای باز کرده و باید خودم را به اوج آمادگی برسانم.

نایب قهرمان بوکس آسیا با اشاره به تقویم شلوغ بوکس ایران گفت: تابع تصمیم کادرفنی هستم و در هر رقابتی که صلاح بدانند روی رینگ می‌روم. هدف من کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک است و در این راه به کمک کادرفنی و دعای خیر مردم نیاز دارم. این توانایی را در خودم می‌بینم که کارهای بزرگی انجام دهم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران مصدومیت دچار اضافه وزن شده یا خیر تصریح کرد: اصولاً در بوکس ورزشکاران چند کیلو بالاتر از وزن خود هستند، اما مشکل وزنی ندارم و مطمئن باشید برای مسابقات به همان ۸۱ کیلوگرم می‌رسم.

قشلاقی در پایان درباره لقب «تایسون ایرانی» خاطرنشان کرد: این لقبی است که در مسابقات قهرمانی آسیا به من داده شد و باید ثابت کنم شایسته این لقب هستم. هیچگاه به حواشی و مشکلات توجهی نمی‌کنم و تمام تمرکزم معطوف بوکس است و ان‌شاءالله بهترین سال ورزشی خود را ثبت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی